USŁUGI RACHUNKOWE

Rozpoczęcie - działalności

Rozpoczęcie działalności może stanowić życiowe wyzwanie lub jest kolejnym krokiem w rozwijaniu biznesu. Chcemy podjąć to wyzwanie z Tobą.

Wiemy z praktyki jak się tym zająć i zależy nam na zbudowaniu długofalowej współpracy już na pierwszym etapie rozwijania działalności.

Na tym etapie podejmujemy się następujących zadań:

  • Przygotowanie i dopasowanie formy prawnej i organizacji firmy do rodzaju zamierzonej działalności:
    • przygotowanie treści umowy spółki (z o.o., partnerska, komandytowa, z o.o.- komandytowa) i 
    • przygotowanie, w zależności od skali firmy innych dokumentów organizacyjnych związanych z działalnością (regulaminy, polityka rachunkowości, zakładowy plan kont, dla grup kapitałowych polityka cen transferowych i optymalizacja podatkowa)

  • Przygotowanie dokumentacji rejestrowej dla:
    • ​​Działalności gospodarczej (Urząd Gminy/Miasta, w tym zgłoszenia do ZUS/KRUS i US)
    • Spółek w KRS (w tym ZUS, GUS, i US) 

  • Tworzenie innej dokumentacji:
    • Tworzenie regulaminów i instrukcji wg potrzeb np. Instrukcja kontroli i obiegu dokumentów, instrukcja inwentaryzacyjna, kasowa, magazynowa itp.